Experiment – ROUND ONE

Z průběžných výsledků akce „zaplať, kolik můžeš“ jsem překvapen. Pozitivně zejména z ohlasů a ze zájmu hráčů, který je větší, než jsem čekal. Negativně z velikosti podílu těch nejnižších částek. Předpokládal jsem, že podíl bude zhruba 25 %. Takže 38 % mne opravdu nemile překvapilo. Jsem ale chorobný optimista.  Věřím, že alespoň část hráčů, kteří zaplatili 10 Kč a méně, po dohrání hry ohodnotí práci vloženou do hry a „druhou“ koupí tak podpoří i autory.

Zaplať, kolik chceš – Daemonica (prvních 5 dní)

K realizaci platby využíváme oblíbený systém PayPal. Jako prodejce pak platíme z každé transakce poplatek – deset korun a několik procent z každé realizované platby. V praxi se pak poplatek PayPalu pohybuje kolem přijatelných 5 % z došlé platby. Bohužel kvůli vysokému podílu hráčů, kteří v této akci zaplatili jednu korunu, tvoří aktuálně poplatky přibližně 25 %. Zároveň u plateb nižších než 10 Kč se na náš účet nedostane ani koruna. Celou platbu si v takových případech nechá PayPal.

Dobrá zpráva na závěr. Experiment pokračuje.
Již brzy budete mít možnost takto pořídit další naši hru.

Lukáš (CINEMAX)